تک موزیک / دانلود آهنگ جدید

تک موزیک / دانلود آهنگ جدید

تک موزیک / دانلود آهنگ جدید

تک موزیک / دانلود آهنگ جدید

نرم افزار فارسی نویس پارسی نگار - LeoMoon ParsiNegar 1.50 + Portable

LeoMoon ParsiNegar 1.50 پارسی نگار کامل ترین نرم افزار رایگان برای پارسی نویسی، که برای گسترش فرهنگ پارسی ارائه شده است. این نرم افزار دارای دو بخش «صفحه کلید سیستمی» و «ویرایشگر یونیکد» می باشد. از صفحه کلید سیستمی لیومون می توان برای تایپ فارسی استاندارد و از ویرایشگر یونیکد برای تایپ در نرم افزارهای گرافیکی استفاده کرد.

soft98
















 

بسیاری از کاربران برای فارسی نویسی در برنامه های گرافیکی مختلف مانند نرم افزار پرکاربرد فتوشاپ دچار مشکل های متعددی می باشند و بعضی بایستی از نسخه های موسوم به ME که برای کشور خاورمیانه که اکثرا زبان فارسی و عربی دارند و از فرمت های زبان های این مناطق پشتیبانی به عمل می آورند استفاده نمایند، که البته این کار برای تمام کاربران به همین سادگی هم نمی باشد، برای این موضوع باید نسخه نرم افزاری حجیم دیگری از فتوشاپ را بر روی سیستم خود نصب نمایند که خود این کار نیازمند صرف وقت و هزینه نسبتا زیادی می باشد.
LeoMoon ParsiNegar نرم افزاری ساده، کم حجم  و رایگان و درعین حال بسیار قدرتمند می باشد که این امکان را برای شما فراهم می آورد تا براحتی بتوانید در محیط های گرافیکی مختلف مانند فتوشاپ و سایر برنامه های گرافیکی پر استفاده و معتبر متون دلخواه خود را بدون هیچ مشکلی به زبان شیرین فارسی تایپ نمایید. این نرم افزار داری فونت های متعددی می باشد که می توانید هر یک از آنها را که برای کار شما مناسب تر می باشند را به دلخواه و بنابر سلیقه خود انتخاب نمایید.

برای تایپ فارسی با استفاده از این نرم افزار در محیط های گرافیکی بایستی به صورت زیر عمل نمایید :

ابتدا متن مورد نظر خود توسط برنامه Persian TTT تایپ نمایید.
سپس بر روی گزینه کپی کلیک نمایید.
در برنامه مورد نظر یکی از فونت هایی را که با حرف لاتین «F» آغاز می شوند را انتخاب نموده و پیست نمایید.


رمز فایل :
soft98.ir
لینک دانلود - 30 مگابایت / لینک کمکی

نسخه بدون نیاز به نصب