تک موزیک / دانلود آهنگ جدید

تک موزیک / دانلود آهنگ جدید

تک موزیک / دانلود آهنگ جدید

تک موزیک / دانلود آهنگ جدید

نرم افزار فارسی نسیم رحمت یک ویژه ماه مبارک رمضان

نرم افزار نسیم رحمت نسخه یک شامل احکام و آداب روزه، پیامک های مخصوص ماه رمضان، والپیپرهای ماه رمضان، ادعیه ماه رمضان، قرائت قرآن کریم و ... می باشد، برای شما عزیزان تهیه شده است. امیدواریم در ماه پر برکت ماه رمضان ما را از دعای خود بهره مند سازید.

Nsim rah,at نرم افزار پر فیض نسیم رحمت یک ویژه ماه مبارک رمضان

 
ادامه مطلب ...

بازی فارسی اختلاف تصاویر نسخه 1 تا 5

همه ما با بازی اختلاف تصاویر آشنا هستیم. در این بازی، دو تصویر در اختیارتان قرار می گیرد که بین ان دو تفاوت هایی وجود دارد و شما باید آنها را تشخیص داده تا بتوانید بازی را کامل کنید. شما باید مراحل را یک به یک پشت سر گذاشته تا بازی را به اتمام برسانید.

Ekhtelaf1 5 بازی بسیار جذاب و دیدنی و کاملا فارسی اختلاف تصاویر (نگارش 1 تا 5)

 
ادامه مطلب ...

نرم افزار فارسی دفترچه تلفن جذاب نسخه 2.1

یکی از مسائلی که کامپیوترها را معروف ساخته آسان سازی کارهای روزمره است. از کارهایی که همیشه با آن مشکل داریم ذخیره سازی شماره تلفن هاست. اگر شما هم با کاغذ برای ذخیره سازی شماره تلفن های دوستانتان مشکل دارید، برنامه دفترچه تلفن جذاب را به شما پیشنهاد می دهیم.


Jazzabphone نرم افزار فارسی دفترچه تلفن جذاب نگارش 2.1


  ادامه مطلب ...

نرم افزار فارسی خاطره نویسی

نرم افزار مفید و کاربردی خاطره نویسی، نرم افزاری جدید به زبان فارسی می باشد که شما به وسیله آن می توانید به راحتی خاطرات خود را با سلیقه دلخواه و با فونت و اندازه دلخواه نوشته و همچنین روی آن عکس بگذارید. این نرم افزار با یک قفل قوی مجهز شده است که می توانید با رمز گذاری بر روی خاطرات خود از دیدت خاطرات خصوصیتان توسط افراد ناشناس خودداری کنید.
این نرم افزار توسط یکی از کاربران خوب سایت برای ما ارسال شده است  و ما آن را در اختیار شما قرار داده ایم. همچنین شما می توانید نرم افزار های مفیدی که توسط خودتان برنامه نویسی شده است را برای ما ارسال کنید تا ما ان را برای بازدیدکنندگان عزیز منتشر کنیم.

khatereh Nevisi نرم افزار فارسی و زیبای خاطره نویسی

 
ادامه مطلب ...

دیکشنری انگلیسی به فارسی چیستا - قابل حمل

دیکشنری چیستا، لغت نامه جدیدی است که کاملا به زبان فارسی می باشد. این دیکشنری دایره لغات آن به بیش از 100000 می رسد. شما عزیزان با استفاده از این لغت نامه می توانید لغت های انگلیسی را به فارسی و بالعکس ترجمه کنید. همچنین این نرم افزار پرتابل می باشد یعنی به وسیله آن می توانید بدون نیاز به نصب از آن استفاده کنید و آن را به راحتی انتقال دهید.

chista دیکشنری انگلیسی   فارسی چیستا قابل حمل

 
ادامه مطلب ...

تقویم خورشیدی با امکانات فراوان - SunCalendar 6.5 Final

برنامه تقویم خورشیدی SunCalendar یک برنامه رایگان بوده که برای برطرف کردن نیاز کاربران به تقویم هجری شمسی ساخته شده که در کنار آن علاوه بر اینکه سعی شده انتظارات کاربر از یک تقویم دیجیتال برآورده شود در جهت افزایش اطلاعات کاربر هم با استفاده از ابزارهایی مانند کتابخانه و ویکی (نمایش اطلاعات مختصر در مورد هر رخداد) فعالیت داشته است. از دیگر ویژگی های این نرم افزار فارسی می توان به قابلیت گذاشتن پیام به صورت زماندار، رخدادهای ملی، مذهبی و سینامیی جهان، دارا بودن ساعت جهانی، اوقات شرعی، مبدل تاریخ، دفترچه تلفن و ... اشاره کرد.

SunCalendar تقویم خورشیدی زیبا با امکانات فراوان به نام SunCalendar 6.5 Final

 
ادامه مطلب ...

تقویم جلالی فارسی زیبا - JalaliCalendar 1.4.2

یکی از نیاز های همیشگی کاربران فارسی زبان ویندوز وجود یک تقویم خورشیدی و مبنا قرار دادن ان برای کارهای روزانه است. تقویمی که بتواند مانند یک سررسید و بر حسب نیاز کاربر رویدادها و تعطیلات رسمی کشور را نمایش دهد، یادداشت ها را ذخیره کند، کارهای کاربر را ثبت کند و یادآوری کند. نرم افزار تقویم جلالی برنامه ای است رایگان برای آن دسته از کاربرانی که نیاز به یک سررسید همیشه در دسترس در دسکتاپ خود دارند.

این نرم افزار به شما کمک می کند تا رویداد ها، مناسبت ها و تعظیلات رسمی ایران را ببینید و مدیریت کنید، یادداشت های روزانه خود را ذخیره نمایید، وظایف و کارهای خود را زمان بندی کنید و در زمان مقرر هشدار انجام کار را دریافت نمایید، و با انتخاب شهر موردنظر خود از قابلیت نمایش اوقات شرعی در دسکتاپ و پخش اذان استفاده نمایید.


Jalali Calendar تقویم جلالی فارسی زیبا با نام JalaliCalendar 1.4.2


  ادامه مطلب ...

نرم افزار فارسی مذهبی و زیبای نماز شب

نرم افزار مذهبی و زیبای نماز شب را امروز از سایت تک موبی برای بازدیدکنندگان محترم آماده دریافت کرده ایم. این نرم افزار، نرم افزاری با زبان فارسی می باشد که شامل فضیلت های نماز شب در نزد خداوند می باشد. در این نرم افزار از جهت های مختلف به نماز شب نگاه می کند. امید است با دریافت و استفاده از این نرم افزار به اعمیت های این نماز پی ببرید.


Namaze Shab نرم افزار مذهبی و زیبای نماز شب


 

ادامه مطلب ...

نرم افزار فارسی مدیریت دانلودهای شبانه و انجام عملیات های زمان بندی خاص - Bidaar 1.45

استفاده مفید از زمان و برنامه ریزی برای آن همواره برای کسانی که ارزش واقعی زمان را می دانند مورد توجه خاصی قرار داشته است. بدیهی است برنامه ریزی و استفاده از زمان های مرده و بلا استفاده مانند زمان هایی که پشت سیستم خود نیستید، همچنین زمان خواب و حتی زمان هایی که در مسافرت هستید و دسترسی به سیستم خود ندارید می تواند مقدار زیادی از زمان های مرده را زنده کند. از این رو نرم افزار بیدار به منظور انجام عملیات خاموش کردن، روشن کردن، راه اندازی مجدد، قفل کردن، خروج کاربر، خاموش کردن نمایشگر، اجرای برنامه و ریبوت کردن مودم ADSL در زمان یا دوره زمانی خاص طراحی شده است .
یکی از کاربردهای مهم این نرم افزار مدیریت دانلودهای شبانه و یا انجام عملیات نرم افزاری خاص ( به طور مثال انجام آنالیز و محاسبات) در زمان های تعیین شده می باشد. با نرم افزار فارسی بیدار شما می توانید برنامه ریزی نمایید که سیستمتان در زمان مقرر روشن شده و مودم ADSL شما را Restart کرده و آن را با اکانت شبانه بالا بیاورد و همچنین عملیات دانلود شما را انجام داده و در نهایت سیستم را ساعاتی خاص خاموش کند!
این نرم افزار دارای محیط کاربری کاربر پسند و کاملا فارسی (تاریخ شمسی) می باشد ، حافظه بسیار کمی را اشغال کرده و می تواند به طور قابل حمل (Portable) نیز مورد استفاده قرار بگیرد. همچنین برای نصب و استفاده از آن نیازی به داشتن سطح دسترسی Admin سیستم نمی باشد.

bidar مدیریت دانلودهای شبانه و انجام عملیات های زمان بندی خاص با Bidaar 1.45

 
ادامه مطلب ...

نرم افزار پارسی را پاس بداریم نسخه 3.0

نرم افزار پارسی را پاس بداریم توانمند ترین نرم افزار در زمینه پرورش و نگهداری از فرهنگ ایران زمین است. این نرم افزار به شما برای پالایش نوشته های پارسی و پاک سازی واژگان بیگانه از نوشته شما کمک می کند. این نرم افزار توسط گروه فرهنگی و نرم افزاری پارسیبان به صورت رایگان منتشر شده است.


Parsi Ra Pas Bedarim نرم افزار پارسی را پاس بداریم نسخه 3.0


 

ادامه مطلب ...

نرم افزار صوتی نوا ورژن 1

نرم افزار صوتی نوا جهت نشر فرهنگ هضائل اهل بیت علیهم السلام، توسط گروه نرم افزاری نوا تولید شده است. این نرم افزار با قابلیت پخش، دانلود و دسته بندی فایل های صوتی، گلچین برترین سخنرانی ها، مداحی ها و صوت های استودیویی موجود در فضا وب را از سایت های مذهبی جمع آوری نموده و آنها را به راحتی و به صورت آنلاین در اختیار کاربران قرار می دهد.

از دیگر ویژگی های شاخص این نرم افزار می توان به آپدیت روزانه توسط گروهی مجرب، امکان پخش ترتیبی، جداسازی و فیلتر کردن فایل ها و مدیریت پهنای باند کاربر هنگام پخش یا دانلود به صورت همزمان چندین فایل، اشاره کرد. لازم به ذکر است نرم افزار نوا به صورت رایگان بوده و در قبال آن هیچ مبلغی از کاربران درافت نمی شود. این نرم افزار در حال حاضر بر روی سیستم عامل های ویندوزی مانند XP، vista، Seven ، و .... قابل اجرا می باشد ....


nava soft نرم افزار صوتی نوا ورژن 1


  ادامه مطلب ...