تک موزیک / دانلود آهنگ جدید

تک موزیک / دانلود آهنگ جدید

تک موزیک / دانلود آهنگ جدید

تک موزیک / دانلود آهنگ جدید

تبدیل تاریخ های شمسی ،میلادی و قمری به یکدیگر - TarikhDeer 3.1

TarikhDaar



















TarikhDeer تبدیل تاریخ و استفاده آن در کارهای روزمره ما تا حدید رسیده است که نیاز به یک نرم افزار برای ایجاد این تبدیلات احساس می شود. نرم افزار TarikhDeer ابزار کم حجم و رایگانی است که شما با استفاده از آن می توانید انواع تاریخ های شمسی، میلادی و قمری را به یکدیگر تبدیل کنید.

 
ادامه مطلب ...

نرم افزار فارسی مدوسا نسخه 4.1

medusa



















مدوسا چیست ؟

با توجه به افزایش روزافزون کاربران اینترنت و همچنین افزایش ضریب نفوذ اینترنت، سایت ها و گروه های اینترنتی بسیاری به وجود آمده اند تا استفاده از اینترنت را برای کاربران آسان کنند و کاربر نیازی به جستجو در این حجم عظیم اطلاعات را نداشته باشد. روز به روز ایده های جدید جهت جمع آوری اطلاعات به صورت یکجا بوجود می آید که همگی یه هدف را دنبال می کنند و آن هم راحتی و آسودگی کاربر است تا او را از سردرگمی در میان انبوه اطلاعات رهایی دهد.

این برنامه کاربردی قادر است تا روزانه آخرین اخبار، مطالب علمی، اطلاعات روز، تصاویر دیدنی، کلیپ های تصویری، موزیک های روز، برنامه های کاربردی، اخبار آی تی، مد و فشن، چت آنلاین، گالری تصاویر و ... را به صورت اتوماتیک برای شما به نمایش درمی آورد.




رمز فایل : soft98.ir

لینک دانلود - 2 مگابایت / لینک کمکی

نرم افزار فارسی نویس پارسی نگار - LeoMoon ParsiNegar 1.50 + Portable

LeoMoon ParsiNegar 1.50 پارسی نگار کامل ترین نرم افزار رایگان برای پارسی نویسی، که برای گسترش فرهنگ پارسی ارائه شده است. این نرم افزار دارای دو بخش «صفحه کلید سیستمی» و «ویرایشگر یونیکد» می باشد. از صفحه کلید سیستمی لیومون می توان برای تایپ فارسی استاندارد و از ویرایشگر یونیکد برای تایپ در نرم افزارهای گرافیکی استفاده کرد.

soft98
















 
ادامه مطلب ...

نرم افزار فارسی افرا نسخه 6.0

نسخه های قبلی نرم افزار افرا بیش از 150000 بار از سایت های دانلود نرم افزار و حتی سایت های خبری دانلود شده است. نرم افزار افرا به گفته کاربران یک نرم افزار محبوب و فوق العاده است که توانسته نظر کاربران زیادی را به خود جذب کند. این نرم افزار با هدف طراحی  و توسعه نرم افزارهای فارسی از سال 1388 تولید و تاکنون نسخه های مختلفی عرضه شده است.

soft98

 
ادامه مطلب ...

نرم افزار رفع مشکل در تایپ ارقام فارسی ویندوز - Persian Namerals v1.1.0.0

یکی از مشکلاتی که اغلب کاربران فارسی زبان در زمان کار با ویندوز و تایپ فارسی با آن مواجه می شوند، هنگام تایپ اعداد به صورت فارسی است و حتی در برخی از برنامه ها، برای نمایش اعداد فارسی، کاربران مجبور به تغییر تنظیمات زبان سیستم و زبان پیش فرض آن به فارسی هستند که این کار ممکن است پیامدهایی مانند نمایش اعداد غیر فارسی در متون انگلیسی داشته باشد. Persian Numerals راه حلی فوق العاده برای حل نمودن این مشکل است که در هنگام اجرا، به صورت خودکار اعداد تایپ شده را به صورت نویسه های یونیکد ارقام فارسی وارد می کند.

 نکته : ممکن است برخی ضد ویروس ها مانند آویرا این برنامه یا سورس آن را به عنوان ویروس تلقی کنند. فایل ها به هیچ عنوان ویروسی نیستند و علت این پیشامد استفاده از تکنیک Keyboard Hooking در ساختار برنامه می باشد. کیلاگرها، با همین تکنیک نوشته می شوند، به همین علت برخی ضد ویروس ها هر برنامه را که در آنها از این تکنیک استفاده شده باشد به عنوان ویروس می شناسند. کاربرد Keyboard Hooking در این برنامه جهت تشخیص کلیدهای فشرده شده و تبدیل آنها به نویسه های یونیکد فارسی بوده است.



 
ادامه مطلب ...