تک موزیک / دانلود آهنگ جدید

تک موزیک / دانلود آهنگ جدید

تک موزیک / دانلود آهنگ جدید

تک موزیک / دانلود آهنگ جدید

دانلود بازی فوق العاده زیبای NFS TheRun برای گوشی های آندروید



بازی فوق العاده زیبا و با گرافیک بالا و جذاب NFS TheRun یرای گوشی های آندروید . NFS که بعد از نسخه ی MostWanted چنگی به دل نمیزنه جدیدا با انتشار نسخه ی TheRun انقلابی در بازی های کامپیوتر و.. کرده البته که بسیاری از این بازی انتقاد کردن که فقط به داستان بازی پرداختن و به جذابیت بازی و در شهر رفتن و... . امروز برای شما نسخه ی بازی NFS و آماده کردیم که گرافیکه باورنکردنی داره . امیدوارم از این بازی بسیار زیبا لذت ببرید. 
ادامه مطلب ...

دانلود بازی بیلیارد با فرمت جاوا



بازی فوق العاده ی بیلیارد با فرمت جاوا. بیلیارد یک بازی زیباست و بیلیارد چه واقعی چه در بازی های مجازی لذت خودش را داراست . امیدوارم از این بازی فوق العاده لذت ببرید 
ادامه مطلب ...

دانلود بازی Rally با فرمت جاوا



بازی زیبا و جذاب و گرافیکی Rally با فرمت جاوا . بازی Rally یکی از بازی های زیبای اتوموبیل رانی به سبک حاده های خاکی میباشد . این بازی تمرکز زیادی روی خرابی ماشین ( وقتی به در و دیوار میخوره ) و صدا گذاری داشته . امیاوارم از این بازی زیبا لذت ببرید 
ادامه مطلب ...

بازی فوق العاده زیبای Takken با فرمت جاوا



 بازی جدید و فوق العاده زیبای Tekken با فرمت جاوا . این بازی بسیار زیبا سری اول برای بلترم PlayStation 1 اومد و کولاکی در بازی های دو به دو کرد البته قبل از اون Mortal در سری سگا جای خود را محکم کرده بود اما بازی تیکن به علت داشتن فیلم هایی در مورد شخصیت هایش توانست خود را به مخاطبین نشان دهد . امروز برای شما این بازی را برای موبایل آماده کردیم . امیدوارم از این بازی لذت ببرید. 
ادامه مطلب ...

دانلود بازی جدید و فوق العاده ی Counter Strike با فرمت جاوا



دانلود بازی فوق العاده ی Counter Strike با فرمت جاوا با گرافیک باور نکردنی . بازی کانتر یک سری از بازی های پر طرفدار است که با ساخت این بازی انقلابی در بازی های مولتی پلیر کرد و هنوز که هنوزه بازی کانتر 1.6 در دنیا قابل استفاده هست و مسابقاتی در این عرصه انجام میگیرید . امیدوارم از این بازی زیبا لذت ببرید . 
ادامه مطلب ...

دانلود بازی فوق العاده زیبای Angry Birds RIO 2 با فرمت جاوا



بازی فوق العاده زیبای AngryBirds RIO 2 با فرمت جاوا . بازی پرندگان خشمگین رو نمیایی از سیستم عامل قدرتمند آندروید بود که روی همین سیستم عامل عرضه شد که بعدا هم برای پلتروم پی سی اومد هم گوشی ها حتی آیفون . بازی یک سبک خیلی ساده داره و تقریبا تکراری اما بتطوری مراحلش طراحی شده که مخاطب بسیار جذب بازی میشه . امیدوارم از این بازی بسیار زیبا لذت ببرید. 
ادامه مطلب ...

دانلود بازی فوق العاده ی ATmadness برای گوشی های آندروید



بازی متوری بسیار زیبای ATmadness برای گوشی های آندروید . همانطور که میبینید این بازی از گرافیک بسیار بالایی برخوردار میباشد و همین گرافیک حذابیت خاصی به بازی میدهد . امیدوارم از این بازی بسیار زیبا لذت ببرید . میتوانید این بازی فوق العاده را از سایت بزرگ تک موب دریافت کنید. 
ادامه مطلب ...

دانلود بازی Shadwgun برای گوشی های آندروید



بازی فوق العاده و جذاب و با گرافیک باورنکردنی Shadwgun برای گوشی های آندروید . این بازی از گرافیک بی نظریری بر خورداره و میتونه شمارو ساعت ها سرگرمه خودش بکنه . بازی بصورت اکشن هست و همانطور که ذکر شد جذابیت خاصی داره.امیدوارم از این بازی فوق العاده زیبا لذت ببرید .  
ادامه مطلب ...

دانلود بازی زیبای Assaliter برای گوشی های آندروید



بازی بسیار زیبای Assalilter برای گوشی های آندروید . بازی با گرافیک بالای میباشد و بصورت سوم شخص است .امیدوارم از این بازی بسیار زیبا لذت ببرید . میتوانید این بازی زیبارا از سایت بزرگ تک موب دریافت کنید. 
ادامه مطلب ...

دانلود بازی فوق العاده Assassin's Creed HD برای گوشی های آندروید



بازی فوق العاده زیبای Assassin Creed برای گوشی های آندروید این بار نسخه ی HD . بازی Assassin Creed از نظر گیمر ها بهترین بازی قرن میباشد زیرا که در سال 2007 که عرضه شد تا اون سال چنین بازی به بازار نیومده بود و رونمایی نشده بود قبل از اون بازی 8days بود که گرافیکی فوق العاده ای داشت که فکر میکنم در سال 2005 رو نمایی شد به علت نبود بودجه بازی نصفه کاره رها شد . اما assassin creed که در پلتروم های Xbox . PS3 . PC از شرکت Ubisoft میاد یک بازی در یک سبک جدید است . hidden knife یا همان خنجر پنهان شده در دستان Altair یا Edzio تا به حال کسی به چشم ندیده بود . و برای همه جالب بود که این بازی چگونه از خنجر ها استفاده میکنه . به تازگی نسخه جدید این بازی به نام Revelation عرضه بازار شد که یک انقلابی در داستان بازی Assassin Creed کرد و این بازی را در اوج خود با شخصیت محبوب Altair و Edzio به پایان رساند . آلتایر که یک شخصیت بسیار محبوب است و بنیان گذار گروه Assassin میباشد در اوج حکومتش میمیرد و منتظر Edzio یا اژداد خود میماند تا به راز ها و قدرت سیب یا همان گوی طلایی پی برده و از آن استفاده مفید کنند . بعضی ها بر این باورند که نسخه بعدی Desmond باشه و آینده را نجات بدهد زیرا که آخر این نسخه آینده و نشون میده که زلزله میاد همون چیزی که Desmond در Assassin creed 1 دیده بود . امروز برای شما نسخه ی آندروید را آماده کردیم که امیدوارم از این بازی بسیار زیبا لذت ببرید. 
ادامه مطلب ...

دانلود بازی جدید Drag Racing برای گوشی های آندروید



Drag Racing یک بازی زیبا در سبک مسابقات ماشینی در پیست میباشد و قابلیت کپ کردن ماشین های ریسی خود را به شما میدهد . بازی از گرافیک بالا و جذابیت خاصی برخوردار است . امیدوارم از این بازی بسیار زیبا لذت ببرید . متیوانید این بازی زیبارا از سایت بزرگ تک موب دریافت کنید 
ادامه مطلب ...