تک موزیک / دانلود آهنگ جدید

تک موزیک / دانلود آهنگ جدید

تک موزیک / دانلود آهنگ جدید

تک موزیک / دانلود آهنگ جدید

کتاب الکترونیکی بسیار زیبا و خواندنی ساحل آرامش

Mobile Ebook کتاب الکترونیکی بسیار زیبا و خواندنی ساحل آرامش

کتاب الکترونیکی بسیار زیبا و خواندنی "ساحل آرامش" را برای گوشی های موبایل شما عزیزان آماده نموده ایم.این کتاب ها بر روی تمامی گوشی هایی که از جاوا پشتیبانی می کنند نصب می شود. امیدواریم از این کتاب الکترونیکی بسیار زیبا لذت ببرید. 
ادامه مطلب ...

کتاب الکترونیکی بسیار زیبا از تاریخچه باشگاه های فوتبال

Mobile Ebook کتاب الکترونیکی بسیار زیبا از تاریخچه باشگاه های فوتبال

کتاب الکترونیکی بسیار زیبا از تاریخچه های باشگاه های فوتبال ایران و جهان برای گوشی های موبایل شما عزیزان آماده نموده ایم.این کتاب ها بر روی تمامی گوشی هایی که از جاوا پشتیبانی می کنند نصب می شود. امیدواریم از این کتاب الکترونیکی بسیار زیبا لذت ببرید. 
ادامه مطلب ...

کتاب الکترونیکی بسیار زیبا و خواندنی بهارک

Mobile Ebook کتاب الکترونیکی بسیار زیبا و خواندنی بهارک

کتاب الکترونیکی بسیار زیبا و خواندنی "بهارک" را برای گوشی های موبایل شما عزیزان آماده نموده ایم.این کتاب ها بر روی تمامی گوشی هایی که از جاوا پشتیبانی می کنند نصب می شود. امیدواریم از این کتاب الکترونیکی بسیار زیبا لذت ببرید. 
ادامه مطلب ...

کتاب الکترونیکی بسیار زیبا و خواندنی بشنو از دل

Mobile Ebook کتاب الکترونیکی بسیار زیبا و خواندنی بشنو از دل

کتاب الکترونیکی بسیار زیبا و خواندنی "بشنو از دل" را برای گوشی های موبایل شما عزیزان آماده نموده ایم.این کتاب ها بر روی تمامی گوشی هایی که از جاوا پشتیبانی می کنند نصب می شود. امیدواریم از این کتاب الکترونیکی بسیار زیبا لذت ببرید. 
ادامه مطلب ...

کتاب الکترونیکی بسیار زیبا و خواندنی لحظه های بی تو

Mobile Ebook کتاب الکترونیکی بسیار زیبا و خواندنی لحظه های بی تو

کتاب الکترونیکی بسیار زیبا و خواندنی "لحظه های بی تو" را برای گوشی های موبایل شما عزیزان آماده نموده ایم.این کتاب ها بر روی تمامی گوشی هایی که از جاوا پشتیبانی می کنند نصب می شود. امیدواریم از این کتاب الکترونیکی بسیار زیبا لذت ببرید. 
ادامه مطلب ...

کتاب الکترونیکی بسیار زیبا و خواندنی غریبه آشنا

Mobile Ebook کتاب الکترونیکی بسیار زیبا و خواندنی غریبه آشنا

کتاب الکترونیکی بسیار زیبا و خواندنی "غریبه آشنا" را برای گوشی های موبایل شما عزیزان آماده نموده ایم.این کتاب ها بر روی تمامی گوشی هایی که از جاوا پشتیبانی می کنند نصب می شود. امیدواریم از این کتاب الکترونیکی بسیار زیبا لذت ببرید. 
ادامه مطلب ...

بهبود تصاویر با FxCamera Classic 1.0.0 – اندروید

fxcamera classic android بهبود تصاویر با FxCamera Classic 1.0.0   اندروید


نرم‌افزار FxCamera Classic ابزاری است برای ایجاد تغییرات و بهبود تصاویری که در موبایل شما هستند. این اپلیکیشن دارای بیش از ۳۰ فیلتر و ابزارهایی است که می‌توانید با اعمال کردنشان بر روی عکس، آن را بهبود دهید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به اندورید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید. 
ادامه مطلب ...

ارتباط رایگان با دوستانتان توسط Viber 3.1.1.15 – اندروید

viber android ارتباط رایگان با دوستانتان توسط Viber 3.1.1.15   اندروید

نرم افزار Viber ابزاری است که در بین انواع سیستم عامل‌های محبوب وجود داشته و امکان ارسال رایگان پیام و یا تماس رایگان (از طریق اینترنت) را برای شما و دوستانتان فراهم می‌کند. از نکات قابل توجه این برنامه می‌توان به این اشاره کرد که به طور خودکار تمام دوستانتان که Viber دارند را شناسایی کرده و به لیست دوستانتان اضافه می‌کند، پس دیگر لازم نیست دوستانتان را جداگانه به لیستی اضافه نمایید. این نرم افزار کاربردی را از دست ندهید. برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۰ و بالاتر نیاز دارید. 
ادامه مطلب ...

بازی فوتبال محبوب FIFA 14 by EA SPORTS 1.2.8 – اندروید

fifa14 android بازی فوتبال محبوب FIFA 14 by EA SPORTS 1.2.8   اندروید

همه‌ی ما بازی محبوب فیفا را می‌شناسیم. یکی از بهترین و قدیمی‌ترین بازی‌های فوتبال در جهان. بالاخره نسخه‌ی ۱۴ این بازی برای اندروید ارائه شد و می‌توانید آن را دانلود کنید. این بازی که به تیم‌های و بازیکن‌های لایسنس شده‌اش شهرت دارد در این نسخه ۳۳ لیگ، بیش از ۶۰۰ تیم و بیش از ۱۶۰۰۰ بازیکن را در خود جای داده است. همچنین ۳۴ استادیوم معروف جهان نیز در بازی گنجانده شده‌اند. در نسخه‌ی جدید گرافیک بازی و گیم‌پلی تغییراتی داشته‌اند تا تجربه‌ی کاربر از بازی بهتر شود. مثل نسخه‌ی قبلی قابلیت بازی آنلاین با دوستان نیز در این نسخه وجود دارد که می توانید دوست خود را به بازی دعوت کنید یا بگذارید خود بازی یک رقیب برای شما پیدا کند و با یکدیگر به بازی بپردازید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید. همچنین توجه داشته باشید برای نصب بازی نیاز به ۱.۳۵ گیگابایت فضای خالی بر روی دستگاه خود دارید. 
ادامه مطلب ...